Vitaminok, ásványi anyagok - Cikkek

A cikkcsoportok kiválasztásához használja a bal oldali termék menüt.

Hogyan befolyásol bennünket a félelem?

Hogyan befolyásol bennünket a félelem?

Emlékeznek arra, hogy szüleink hogyan érték el azt, hogy gyerekként ne nyúlkáljunk a tűzbe?

D-vitamin - Folyékony napfény?

Télen biztosan nem ér minket elég napfény az elegendő D-vitamin termeléshez, de tavasszal-nyáron vajon igen? És egyáltalán, fontos ez?

A magnézium és a D-vitamin

Az emberek általában magnéziumhiányosak, ami száz más problémát okoz, de egyben gátolja a D-vitamin hasznosulását is.
Ha a D-vitamin valamelyik katalizátorát a legfontosabbnak nevezhetnénk, az biztosan a magnézium lenne. Az emberi szervezet negyedik leggyakoribb ásványa, a magnézium, kulcsfontosságú lehet a szervezet megfelelő működéséhez, és több mint 300 testi folyamatban vesz részt, mint pl:

  • izom és idegi működés
  • szívritmus
  • immunrendszeri működés
  • vércukorszint szabályozása
  • vérnyomás
  • energia anyagcsere
  • fehérjeszintézis
  • csontok egészsége

A magnézium a megfelelő kalcium, foszfor, nátrium, kálium és D-vitamin anyagcseréhez is nélkülözhetetlenül fontos lehet.

Gyógyíts otthon sóval!

A sóterápia jótékony hatásait otthon is könnyen alkalmazhatjuk. Néhány praktikus módszerrel sok gondot megoldhatunk.

Általában ha sóról beszélünk, először a konyhasó jut eszünkbe, ami a természetes sóból származik, de mire a zacskókba kerül, már csak nátriumból és klórból áll, valamint hozzáadott tartósítószerekből és más segédanyagokból. Gyakran még fehérítik is, hogy vonzó legyen a színe. Sajnos ezek a sók már nem túl hasznosak a szervezetünk számára.

Tudj meg többet a Nobeldíjas C-vitaminról és felfedezőjéről!

 A multivitaminoktól eltérõen, a C-vitamin szerepe már jól meghatározott, elsõ alkalmazója Szent-Györgyi Albert (1893-1986) volt, aki a C-vitamin fontosságát bizonyította be. Ez annyira sikerült, hogy orvosi és élettani Nobel díjat kapott érte (1937).

Õ maga eleinte 1.000 mg, késõbb 4-5.000 mg, idõs korára pedig 8.000 mg C vitamint szedett télen-nyáron. 93 éves koráig élt, szellemileg, testileg frissen. Érdekes mód, valahogy elfelejtette a társadalom ezt a neves díjat, ugyanakkor nagyon sok a tévhit a C-vitaminnal kapcsolatban. Valahogy egy téves szemlélet uralkodik a világon, ez a szemlélet dominálja az orvosi oktatást, így aztán nem csoda, hogy a legtöbb, fõleg idõsebb orvos, erõsen tiltakozik a C-vitamin használata ellen, mondván inkább káros, mint hasznos. A fiatalok között azért akad kivétel, olyan, aki maga is érdeklõdik a vitaminok iránt és hajlandó annál több információt begyûjteni és feldolgozni, mint amennyit az egyetemen kap.

Gyermekkor: Omega-3 zsírsav, mely okosít is!

A gyerekek számára az iskolában a legnehezebb feladat a hosszas figyelem, egy helyben ülés az órákon, koncentrálás a feladatokra. Emellett felléphetnek olvasási- és tanulási nehézségek is. A legújabb tudományos eredmények szerint azonban a megfelelő omega-3 zsírsavak szedésével javíthatók ezek a problémák.

Probiotikus ital a jó emésztésért és az erős immunrendszerért!

Emésztőrendszeri problémákkal küzdesz? Betegség vagy csak időszakos puffadás, székrekedés, hasmenés? Ne törődj bele az enyhe panaszokba se! Az immunrendszerünk jelentős rész a bélflórában lakozik, ezért a rossz emésztőrendszer az egész szervezetben okozhat tüneteket, például bőrpanaszokat is. Állítsd vissza az egyensúlyát és az egész szervezeted megkönnyebbül!

Az alábbi riportban az SCD Probiotikus termékcsalád Herbal italáról kérdezik a magyar fejlesztőt. Miért hasznos a probiotikus ital, hogyan használjuk? Gyakorlati tanácsok és hatásmechanizmus közérthetően!

Dr. Lenkei Gábor: Nem betegség csupán hiány

Dr. Lenkei Gábor Betegségnek tűnő állapotok című előadásán bevallotta, hogy elsődleges célja ráébreszteni az embereket arra, hogy egy-egy tünet esetén nem jó azonnal orvosság után nyúlni. Meg kell keresni a tünetek okát, megoldani a problémát, ezzel szüntetni meg a tüneteket. Sajnos a gyógyszeripar reklámjai elhitették velünk, hogy csodaszereik megszabadítanak minket a betegségeink tüneteitől, de arról, hogy ennek milyen ára van, nem esik már szó.

Hullik a hajad, fáradékony vagy, netán indokolatlan súlygyarapodást tapasztalsz?

A pár perces videót meghallgatva választ kaphatsz az okára!

Beszélgtés Dr. Bagi Gabriellával a Fem3Café műsorában, kattints a képre:
 
 

Dr. Bagi Gabriella a D-vitamin pótlásról

Tudtad, hogy a D-vitaminnak nem csak a csontok állapotának megóvásában van szerepe? Hiányában többek közt bőrproblémák, emésztőrendszeri problémák jelentkeznek. Hallgasd meg a TV2 adásában dr. Bagi Gabriellát a D-vitamin hiánybetegségeiről és a D-vitamin pótlásáról.

Oldalak